Меню
Україна м. Запоріжжя вул. Фонвізіна 8

Вишивальний бізнес та готельна індустрія

Використання вишивки у готельному бізнесі

Базова ідея вишивки у готельному бізнесі – персоналізація, створення унікального дизайну текстильних виробів. Дизайн номера в залежності від переваг клієнта може бути не тільки барвистим, але і оригінальним, з деталями, що надовго запам'ятовуються. Комфорт гармоніюватиме з елементами, які не просто прослизнуть повз пам'ять відвідувача, а викликатимуть асоціації з конкретним закладом. А якщо ви ще й підберете відповідні кольори та фактуру тканин, у тому числі, для вишивки, то все разом виділятиметься на тлі інших. Ключові особливості:

    Вишивати можна будь-якому текстилі. Починати варто з уніформи обслуговуючого персоналу - швейцари, ресепшіоністи, офіціанти, покоївки можуть носити вироби, забезпечені логотипом готелю або готелю. Це створить однаковість уніформи, навіть якщо сама вона відрізняється: навряд чи варто очікувати, щоб у ресепшіоніста та покоївки був однаковий одяг, але логотип і вишивка уніфікують його.

    Обов'язково варто робити нашивки з лого по всьому текстилю в номері. Це не тільки свого роду невеликий, але дуже ефективний захист від не самих чесних клієнтів, які намагаються «прихопити з собою» рушник або наволочку, але й спосіб витримати номер у єдиному стилі, створити певну атмосферу, задати настрій.

    Також не варто забувати про ресторан, якщо він є частиною готелю. Уніформа офіціантів, серветки, скатертини - все це потребує надання єдиного стилю, а вишивка зробить це без зайвих зусиль.